Zuid-Afrika - Reisverslagen van Lieke de Wit - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika - Reisverslagen van Lieke de Wit - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika

Ik studeer Pedagogiek aan de HAN in Nijmegen en ik ga voor 5 maanden op stage naar Zuid-Afrika. Ik ga wonen in Genadendal en werken aan het project: Theewaterskloof.

Recente Reisverslagen:

02 Juni 2013

Die tyd vlieg baie as jy plesier het!

03 April 2013

Roadtrippen en cultuur snuiven

13 Maart 2013

Baie ups en 'n bietjie downs

26 Februari 2013

Verschillen, een bietjie stage en veel party

10 Februari 2013

De eerste dagen en indrukken
Lieke

Voor 5 maanden vertrek ik naar Zuid-Afrika, Genadendal om daar stage te gaan lopen in het Theewaterskloof-project van de HAN. Dit bestaat uit allerlei kleine projectjes gericht op verschillende studies en ik ga in 3 projecten werken gericht op de ontwikkeling van kansarme jonge kinderen, verstandelijk beperkte kinderen en kwetsbare meisjes. De volledige beschrijving hiervan is te vinden bij de beschrijving van mijn reis.

Actief sinds 14 Dec. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5333

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2013 - 29 December 2013

Uganda

06 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Zuid-Afrika

Landen bezocht: